zaterdag 1 juni 2013

Ervaring Inspiratiereis


In april kwam Maike Gehlen, communicatieadviseur KRO,  naar Spanje voor een Inspiratiereis van M-pulse. Om op te laden en na te denken. Even een pas op de plaats; waar sta je voor en waar ga je voor. Wat wil je met jouw leven en werk?


Dit is haar ervaring:


Verbinden, ontwikkelen, loslaten, humor en aandacht. De vijf peilers tijdens mijn Inspiratiereis onder de Spaanse zon. 

Een voor mij zeer belangrijk moment van reflectie, rust, bezinning, ontspanning en inspiratie. En dat is meer dan gelukt. 

Want wat heb ik genoten, hard gewerkt en mijn batterij weer opgeladen. En bovendien veel geleerd en al deze kadootjes ‘ingepakt en meegenomen’ naar huis.  

M-pulse biedt je, onder de bezielende leiding van Marleen, een uniek programma bestaande uit fysieke, mentale en emotionele uitdaging, creativiteit en culinaire hoogtepunten. Marleen zet je in je kracht, laat je keuzes maken en zorgt voor de nodige stof tot nadenken. 

Haar manier van werken is gedegen, doortastend, helder en geeft je energie. Bovendien verliest ze jou als persoon nooit uit het oog.

Het was een bijzondere en inspirerende week die ik niet snel zal vergeten; de ontmoetingen, de ervaringen en verhelderende gesprekken. Ik gun dit ieder mens.

foto's van die week:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten