dinsdag 10 juli 2012

Ik hou van mij



Wat doe jij om jezelf gelukkig te maken?

Weet je waar je blij van wordt? Waar ben jij dankbaar voor in je leven?

Door te genieten en dankbaar te zijn ben je een plezier voor je omgeving. Geweldig toch! Andere mensen een goed gevoel geven door jezelf goed te voelen. Hoe zou de wereld eruit zien wanneer iedereen dat eens zou doen.

Het is veel gemakkelijker om er achter te komen wat jezelf leuk vindt dan wat een ander graag wil.

Op youtube kan je het hele liedje beluisteren maar hieronder een deel uit dat liedje, Ik hou van mij van Harrie Jekkers:


Want ik hou van jou betekent meestal:
schat, hier heb je mijn problemen, los maar op
Ik leef in een hel en verwacht van jou de hemel
Je geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op

Ware liefde, geloof me, begint áltijd
bij jezelf

Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander
Maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht
Want wie van zichzelf houdt, die geeft pas echt iets kostbaars
Als ie ik hou van jou tegen een ander zegt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten