dinsdag 2 september 2014

Wat zou jij doen als geld geen issue was........


De Spaanse Prikkel van dag 1

Zou jouw leven er heel anders uitzien wanneer geld niet belangrijk zou zijn of wanneer je geld in overvloed zou hebben?

Er wordt wel eens gezegd dat geld alleen een probleem is wanneer je te weinig of te veel hebt. Natuurlijk is het afschuwelijk wanneer je geldzorgen hebt.

Toch is het interessant om onze houding ten opzichte van geld eens te onderzoeken.

Geld is niet meer dan een middel, een ruilmiddel. In deze tijd van crises zie je steeds vaker dat er met gesloten beurzen wordt gehandeld. Ik doe dit voor jou en in ruil daarvoor krijg ik dat van jou.

Een groot deel van de crises is ontstaan door de hebzucht van mensen. Terwijl genoeg zou toch genoeg moeten zijn?

Hoeveel geld heb jij nodig om comfortabel van te leven? Heb jij genoeg aan wat je nu verdient?

Ik ben er van overtuigd wanneer je doet waar je goed in bent en wat je leuk en belangrijk vindt en dit ook laat zien dat je dan op een natuurlijke manier de juiste mensen en opdrachten aantrekt en dus ook voldoende geld verdient.

De komende maand ontvang je iedere dag een prikkel op mijn Facebook pagina waarin het steeds duidelijker voor jou wordt hoe je het beste uit je zelf kunt halen en volop kunt genieten uit het leven.

Ik vind het leuk wanneer je op Facebook laat weten dat je meedoet en natuurlijk is het helemaal leuk (ook voor de andere deelnemers) wanneer je jouw antwoord deelt!

Ik wens je heel veel plezier!
Marleen Heins

Geen opmerkingen:

Een reactie posten